Kort overzicht

Op onze website vindt u onder nieuws steeds een kort overzicht van het nieuws in onze vereniging. Meer uitgebreid  wordt dit weergegeven in onze nieuwsbrief die ook via onze site is te downloaden.

Ook vindt u steeds een nieuw heerlijk recept door op deze link te klikken en ziet u tevens een overzicht van de vorige recepten.
Smakelijk eten!

Welkom op de website van de KBO in Oirschot.

Op onze website vindt u een overzicht van de activiteiten die door de vele vrijwilligers van onze organisatie mogelijk worden gemaakt ten behoeve van onze leden. Ook wordt ruime aandacht geschonken aan de Kringloopwinkel.

U bent van harte uitgenodigd om onze kringloopwinkel eens te bezoeken in het KBO gebouw D’N INLOOP. Ook kunt u daar genieten van een kop koffie of thee en wellicht eens kennismaken met andere leden van onze vereniging.

Blijven er toch nog vragen over na het lezen van de vele activiteiten of wenst u nadere inlichtingen, stuur ons dan een e-mail. U vindt het adres bovenin iedere pagina.

Veel plezier bij uw bezoek aan onze website.